سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهمين دوره «طرح ملي ايران، مرز پرگهر» در جزیره ابوموسی آغاز شد

نهمين دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" مهرماه 92 با بازديد از پروژه های ملی جزيره ابوموسي و مراكز تاریخی و جاذبه هاي طبیعی اين منطقه آغاز شده است.

به گزارش  گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" از سوی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان با همکاری جهاددانشگاهی واحد هرمزگان در جزیره ابوموسی آغاز شد.

 بابك ارسيا، سرپرست مركز گردشگري علمي - فرهنگي دانشجويان ايران هدف از برگزاری این طرح ملي را تقویت روحیه خودباوری در ميان دانشجویان و جوانان آینده ساز ایران اسلامی عنوان كرد و گفت: در طرح ملی "ایران، مرز پرگهر"، دانشجویان از مواریث فرهنگی و تمدنی و همچنین پروژه های ملی و توانمندیهای صنعتی ایران بازدید می نمایند.

دبیر طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" با تاکید بر اهمیت برگزاری این طرح در سطح دانشگاه ها،‌ اظهار داشت:‌ با حمايت سازمان‌ها و معاونان فرهنگي جهاد دانشگاهي تنها بخش اندکی از بودجه فرهنگي جهاد دانشگاهي براي برگزاري اردوهاي طرح ملي ايران مرز پرگهر صرف شده است.

وي ابراز اميد واري كرد:‌هر ساله تعداد بيشتري از دانشجويان را در اين طرح مشاركت داشته و در نهايت شاهد پيشرفت كيفي و كمي اجراي اين طرح ملي در كشور باشيم.

گفتني است؛‌ نهمين دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" مهرماه 92 با بازديد از پروژه های ملی جزيره ابوموسي و مراكز تاریخی و جاذبه هاي طبیعی اين منطقه آغاز شده است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.