سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رئیس و معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استعفا داد+ متن استعفا

مشاور رئیس و معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور نامه‌ای خطاب به سرپرست این دانشگاه از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،"‌حمید عباسی‌" مشاور رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی و معاون عمران این دانشگاه با صدور نامه‌ای خطاب به حمید میرزاده سرپرست وقت دانشگاه آزاد اسلامی استعفای خود را رسما از این سمت اعلام کرد.

متن این استعفا به شرح ذیل است:

محضر گرامی جناب آقای دکتر میرزاده

سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی

با سلام احترام، ضمن آرزوی توفیق الهی برای حضرت‌ عالی و تبریک صمیمانه خویش به آن سرور معظم، حسب وظیفه به منظور ایجاد فضای بهینه و همچنین پیاده‌سازی راهبردها و اقدامات مد نظر مسئولین محترم دانشگاه، مستدعی است در صورت صلاح‌دید، حقیر را از استقرار در پست سازمانی کنونی خویش معفوّ فرمایید.

بدیهی است تا هر زمان متصور جنابعالی، خویشتن را ملزم به اطاعت اوامر مطاع دانسته و انتقال دستاوردها و درس آموخته‌های خویش در طول دوران خدمت در این دانشگاه به فرد جایگزین را بر خود مفروض می‌دانم.

ضمنا معروض می‌دارم افتخار خدمت در این دانشگاه برای اینجانب فرصت مغتنمی بوده است که در سایه آن توفیق ادامه فعالیت اسلاف و انشاءالله  همراهی اخلاف میسور گردیده است.

در نهایت مجددا مراتب احترام خویش به حضرت‌عالی و سایر اعضای محترم هیئت امنا علی الخصوص ریاست محترم آن هیات و نیز همکاران صدیق و خدوم خویش را تقدیم می‌دارم.

با تجدید مراتب احترام

حمید عباسی مشاور ریاست دانشگاه و سرپرست معاونت عمرانی

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.