سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاري جلسه مشترک میان اعضای کمیسیون آموزش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده هیئت امنا اين دانشگاه آزاد در اولین جلسه اين كميسيون خبر داد.

"عبدالوحید فیاضی" سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از برگزاری جلسه مشترک میان اعضای کمیسیون آموزش مجلس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده هیأت امنا دانشگاه آزاد در روز یکشنبه (31 شهریورماه) خبر داد و اظهار داشت: کمیسیون آموزش مجلس بنا دارد در اولین روز کاری خود برای بررسی موضوع عزل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جلسه‌ای تشکیل دهد.

وی ادامه داد: این جلسه با دعوت از "فرهاد دانشجو" رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده‌ای از هیأت امنای این دانشگاه برگزار خواهد شد و سوالاتي توسط نماینده هیأت امنا مطرح شده و "دانشجو" به آنان پاسخ خواهد داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بعد از طرح سوالات و استماع پاسخ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، کمیسیون قضاوت می‌کند که آیا این دانشگاه نیاز به تغییر در مدیریت دارد یا خیر، لذا امیدواریم "دانشجو" با جواب‌های قانع‌کننده‌ خود موضوع را حل و فصل کرده تا آرامش به محیط آموزشی کشور بازگردد.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار