سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ بازار "کيف و کفش" نيازمند يک استراتژي است

صنعت چرم کشور نيازمند يک استراتژي فعال براي حفظ بازارهاي داخلي و خارجي مي باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد در باشگاه خبرنگاران، مجيدي دبير انجمن چرم  ايران با بيان مطلب بالا در مراسم افتتاح دومين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، مواد اوليه و محصولات کفش و کيف و چرم گفت: مجموعه کلان صنعت چرم، کيف و کفش ايران نياز به يک استراتژي فعال جهت حفظ بازارهاي داخلي و خارجي دارد.

وي افزود: اين استراتژي ضمن لحاظ نمودن برنامه هاي کشور توجه خاصي به قانون 23 ماده اي حمايت از کار و سرمايه ايراني داشته باشد.

وي ادامه داد: صنعت چرم و کيف و کفش کشور از جمله صنايعي است که تقريبا 100 درصد خصوصي و در صورت پشتيباني دولت با حداقل سرمايه گذاري امکان سودآوري بسيار بالا را دارد.

وي با اشاره به ضرورت نوسازي ماشين آلات صنعت چرم، کيف و کفش اظهار داشت: در حال حاضر ماشين آلات اين صنعت به خاطر 30 سال استفاده تقريبا مستهلک شده اند.

مجيدي ادامه داد استفاده بهينه از ماشين آلات و به روز سازي آن از جمله موضوعات راه سازي براي توسعه صنعت کيف و کفش و چرم کشور مي باشد.

وي با اشاره به تقسيم کار تخصصي در صنعت کيف و کفش کشور گفت: اجرايي کردن برنامه ارتقاي توليدي و نيز جلوگيري از خام فروشي در يک بازده زماني معين از جمله سالهايي است که بايد نسبت به ان اهتمام ويژه داشت.


انتهاي پيام/
برچسب ها: بازار ، صنعت ، کفش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.