حفظ بازار "کيف و کفش" نيازمند يک استراتژي است
به گزارش خبرنگار اقتصاد در باشگاه خبرنگاران، مجيدي دبير انجمن چرم  ايران با بيان مطلب بالا در مراسم افتتاح دومين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، مواد اوليه و محصولات کفش و کيف و چرم گفت: مجموعه کلان صنعت چرم، کيف و کفش ايران نياز به يک استراتژي فعال جهت حفظ بازارهاي داخلي و خارجي دارد.

وي افزود: اين استراتژي ضمن لحاظ نمودن برنامه هاي کشور توجه خاصي به قانون 23 ماده اي حمايت از کار و سرمايه ايراني داشته باشد.

وي ادامه داد: صنعت چرم و کيف و کفش کشور از جمله صنايعي است که تقريبا 100 درصد خصوصي و در صورت پشتيباني دولت با حداقل سرمايه گذاري امکان سودآوري بسيار بالا را دارد.

وي با اشاره به ضرورت نوسازي ماشين آلات صنعت چرم، کيف و کفش اظهار داشت: در حال حاضر ماشين آلات اين صنعت به خاطر 30 سال استفاده تقريبا مستهلک شده اند.

مجيدي ادامه داد استفاده بهينه از ماشين آلات و به روز سازي آن از جمله موضوعات راه سازي براي توسعه صنعت کيف و کفش و چرم کشور مي باشد.

وي با اشاره به تقسيم کار تخصصي در صنعت کيف و کفش کشور گفت: اجرايي کردن برنامه ارتقاي توليدي و نيز جلوگيري از خام فروشي در يک بازده زماني معين از جمله سالهايي است که بايد نسبت به ان اهتمام ويژه داشت.


انتهاي پيام/