سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سازمان "توسعه تجارت"؛

"صادرات غيرنفتي" جبران مي کند

رئيس سازمان توسعه تجارت ايران با اشاره به افزايش سهميه صادراتي برخي کالاها گفت: صادرات غيرنفتي در 5 ماه سال جاري کاهش داشته است که اميدواريم در نيم سال دوم جبران کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حميد صافدل گفت: بازنگري در محدوديت ها و سهميه هاي صادراتي با بهبود شرايط داخلي توليد و پيراموني صورت گرفته است و اميدواريم تا پايان سال هدف گذاري صادراتي کشور تحقق يابد.

وي افزود: دولت آقاي روحاني برنامه اي يکصد روزه و کوتاه مدت در بخش اقتصادي تدارک داده که از پشتوانه علمي و تجربي خوبي برخوردار است.

صافدل اظهار داشت : با توجه به برنامه ريزي هاي خوبي که با همکاري تشکل هاي توليد و تجاري صورت گرفته است ، انتظار داريم تا پايان سال سقف سهميه بندي را حذف کنيم و تنظيم بازار داخلي هم به خوبي ساماندهي شود.

وي با اشاره به برگزاري نمايشگاه بين المللي فرش از روز دوشنبه (اول مهر) اعلام کرد: بيش از 250 هيئت تجاري خارجي از اين نمايشگاه بازديد مي کنند و هر روز از معاونان وزير صنعت، معدن و تجارت هم حضور دارند تا روند مذاکرات و ديدارهاي خارجي ها ساماندهي شود.

صافدل يکي از علل کاهش صاردات فرش دستباف را تحريم و کاهش صدور به بازارهاي اروپا و امريکا دانست و گفت: فرش ايراني بازارهاي جديدي را هدف گذاري کرده و همچنان راهبرد تجارت جهاني فرش است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سازمان ، توسعه ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.