سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان سوري روحيه ظلم‌ستيزي را در خود تقويت کنند

مسئول بسيج دانشجويي استان تهران با بيان اينکه دانشجويان سوري بايد روحيه ظلم ستيزي را در خود تقويت کنند، گفت: شناخت کامل از فضاي جامعه امروز سوريه و جلوگيري از نفوذ استعمارگران و دخالت‌هاي خارجي از وظايف قشر دانشگاهي است.

"مجتبي باستان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قرار داشتن سوريه در خط اول مقاومت اظهار داشت: دانشجويان سوري بايد با توجه به آرمان‌هاي بلند اسلامي و اهداف مقدس کشورشان در راستاي مقاومت گام بردارند.
 
وي افزود: دانشجويان سوري بايد از تجربه‌هاي موفق تشکل‌هاي دانشجويي در ديگر کشورهاي اسلامي استفاده کرده و روحيه مطالبه و ظلم ستيزي را در خود تقويت کنند.
 
مسئول بسيج دانشجويي استان تهران در ادامه تصريح کرد: دانشجويان سوري بايد با شناخت کامل از فضاي روز کشورشان مانع نفوذ استعمارگران و نيروهاي خارجي به کشورشان شوند.
 
باستان با اشاره به جايگاه و تأثير دانشجويان در تحولات کشورها اظهارداشت: مردم سوريه به حرکت دانشگاهيان چشم دارند و آنان را به عنوان مرجع جامعه مي‌شناسند، بنابراين دانشجويان بايد فضاي استعمار را براي آنان تبيين و ترسيم کنند.
 
وي عنوان کرد: شفاف سازي براي افکار عمومي از جمله وظايف دانشگاه‌هاست و دانشجويان بايد مردم را در برابر توطئه‌هاي دشمن و مداخله عناصر خارجي آماده کنند.
 
مسئول بسيج دانشجويي استان تهران خاطرنشان کرد: از دانشجويان سوري انتظار مي‌رود تا با فعاليت‌هاي صريح و پرشور خود مردم کشورشان را متحد کرده تا به کمک يکديگر از نظام اسلامي، منافع ملي و مرزهاي کشورشان حمايت کنند.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.