پايگاه خبري راديو و تلويزيون دولتي سوريه امروز از برگزاري نمايشگاه آثار "پلاستيکي" ساخته شده توسط دانشجويان سوري در دانشگاه فردوسي مشهد خبر داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راديو و تلويزيون دولتي سوريه، اين نمايشگاه با همکاري "مرکز فرهنگي سوريه" در تهران و با هماهنگي بخش ايراني "اتحاديه ملي دانشجويان سوريه" برگزار شده است. اين نمايشگاه همزمان با مراسم فارغ التحصيلي جمعي از دانشجويان سوري و خارجي در ايران برگزار شده است. در اين نمايشگاه آثار نقاشي دانشجويان سوري و همچنين هنرمندي هاي آنان با الهام گرفتن از آثار و بناهاي تاريخي و ملي کشور سوريه به نمايش گذاشته شده است. 

وزارت آموزش عالي جمهوري اسلامي ايران بدليل هماهنگي مرکز فرهنگي سوريه در برگزاري اين نمايشگاه از دولت سوريه قدرداني کرده و آن را نماد بهترين سطح مشارکت دوجانبه دو کشور خوانده است. "عفيف حيدر" رييس مرکز فرهنگي سوريه در تهران نيز با انجام سخنراني به اهميت مبادلات فرهنگي و علمي جمهوري اسلامي ايران و دولت سوريه اشاره کرد. وي همچنين به اهميت فرهنگ و علم بعنوان دو عامل بازتاب دهنده پيشرفت ملت ها تاکيد کرد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار