سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعاني‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

واکنش اصلاح‌طلبان به "راستگو" توقع بي‌جا بود/ اصلاح‌طلبان در حل معضلات شهري متحد شوند

عضو جبهه ايستادگي با بيان اينکه واکنش اصلاح‌طلبان از راستگو توقع بی‌جایی بود، گفت: اصلاح‌طلبان با نفوذي که در دولت يازدهم دارند در جهت حل معضلات شهری تلاش کرده و اتحاد خود را در مسائل‌شهری خرج کنند.

"حسین کنعانی‌مقدم" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هجمه اصلاح‌طلبان به "الهه راستگو" در جريان راي به شهردار تهران، گفت: باعث تاسف است که شورای شهر به جا داشتن عملکرد تخصصی و پیگیري مسائل شهری تبدیل به شورای سیاسی شده است، و سطح‌بندی‌ها مانع از اجرای فعاليت شورای شهر و خدمت به مردم خواهد شد.
 
وي اضافه کرد: ايجاد فراکسيون در شوراي شهر و ملزم کردن افراد عضو به راي فراکسيون، استبداد راي بوده و بعید مي‌دانم دوستانی که در جریان اصلاح‌طلبی هستند این مشی را ادامه دهند.
 
عضو جبهه ايستادگي با بيان اينکه هر شخص متناسب با درک، فهم و شعور خود تصمیم می‌گیرد، تصريح کرد: افراد با استقلال راي و تصميم‌گيري باید از تصميم ماخوذه دفاع کنند، چراکه فشار لابي‌هاي مختلف آزادي راي را از بين مي‌برد.
 
کنعاني‌مقدم با بيان اينکه با توجه به شناختی که از "الهه راستگو" دارم؛ می‌دانم وي خارج از جناح‌بندی‌های سیاسی تصميم گرفته است، اظهار داشت: واکنش اصلاح‌طلبان توقع بیجایی بود و فشار جریان سیاسی اصلاح‌طلب نبايد وي را مجبور کند.
 
وي با اشاره به ترک جلسه از سوي اعضاي اصلاح‌طلب شوراي شهر در حضور راستگو، گفت: اين اقدام از سوی اصلاح‌طلبان خلاف عرف سیاسی است، اگر قرار باشد این اقدام را مرسوم کنند اصولگرایان نیز واکنش نشان داده و در آخر ممکن است شورای شهر منحل شود.
 
عضو جبهه ايستادگي با بيان اينکه جناح‌ها و جريانات سياسي جايي در عملکرد واقعي شورا ندارند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان با نفوذي که در دولت يازدهم دارند در جهت حل معضلات شهری تلاش کرده و اتحاد خود را در مسائل‌شهری خرج کنند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: اصلاح ، طلب ، شورا ، راستگو ، واکنش ، متحد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.