سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوثري خطاب به اصلاح‌طلبان:

اگر شما دموکراسي و آزادي بيان را قبول داريد چرا آنقدر عصباني شديد؟

عضو مجمع نمايندگان استان تهران در مجلس در واکنش به هجمه اصلاح‌طلبان نسبت به الهه راستگو در انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: اين اقدام آنها نشان داد که اصلاح‌طلبان تنها ادعاي آزادي بيان و دموکراسي را داشته و تحمل کوچکترين شکستي را ندارند.

"اسماعيل کوثري" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به هجمه اصلاح‌طلبان نسبت به "الهه راستگو" در انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: اين اقدام آنها نشان داد که اصلاح‌طلبان تنها ادعاي آزادي بيان و دموکراسي را داشته و تحمل کوچکترين شکستي را ندارند.

وي در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان تلاش کردند تا نظر خود را به کسی که می‌خواست آزادانه رأی دهد تحمیل کنند، که این بیانگر مخالفت اصلاح‌طلبان با آزادی بيان و رای آزاد است و نشان مي‌دهد اصلاح‌طلبان همیشه به دنبال تحمیل نظر و خواسته‌های خود به دیگران هستند که اين نوعي انحصارگرايي و افراط به شمار مي‌رود.

عضو مجمع نمايندگان تهران همچنين اظهار داشت: بايد به اصلاح‌طلبان گفت، اگر شما دموکراسي و آزادي بيان را قبول داريد چرا انقدر عصباني شديد؟ مگر زماني که آقاي "مسجدجامعي" به عنوان رئيس شوراي شهر انتخاب شد، اصولگرايان چنين کردند و  چيزي گفتند.

انتهاي پيام/  

برچسب ها: شورا ، شهر ، راستگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.