سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط سازمان فناوري اطلاعات صورت گرفت؛

ابلاغ 3 ‌آئين نامه به دستگاه‌هاي دولتي جهت تحقق دولت الکترونيکي

سازمان فناوري اطلاعات در راستاي پرداختن به تکاليف خود در زمينه تحقق دولت الکترونيکي اقدام به ابلاغ 3 آئين نامه و دستورالعمل نموده که به موجب اين مصوبات دستگاه‌هاي دولتي ملزم به اجراي آن هستند.

مهندس علي اصغر انصاري، معاون توسعه و مديريت شبکه سازمان فناوري اطلاعات در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: آئين نامه بند الف دستورالعمل ماده 13 بطور مشخص به حوزه ارتباطات و  حمايت از صنعت در اين بخش مي‌پردازد و آئين نامه بند ب ماده 2 و 3 نيز به اشتراک گذاري اطلاعات را مورد تاکيد قرار مي‌دهد.

وي همچنين به تصويب بند "د" دستورالعمل ماده 10 اشاره کرد و بيان داشت: در اين آئين نامه موضوع کارت هوشمند و کليه ملزومات آن مورد توجه قرار گرفته است.

وي در ادامه به بيان حمايت‌هاي سازمان فناوري اطلاعات در خصوص توسعه و بکارگيري نرم افزارهاي متن باز پرداخت و گفت: طرح ايجاد مخازن بومي نرم افزار در گام نخست و با عنوان پروژه طراحي مخازن بومي نرم افزارهاي آزاد در دستور کار سازمان فناوري اطلاعات قرار گرفته است.

وي افزود: اين طرح در مرحله نخست و با توجه به لزوم پياده سازي طرح مهاجرت به نرم افزارهاي متن باز تنها فايل‌هاي مرتبط با سيستم‌هاي نرم افزاري آزاد را ميزباني خواهد کرد./ح

برچسب ها: فناوری ، دولت ، الکترونیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.