سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمين در تاريکي شب/ پسراني که کابوس آزادي شدند

پسراني که در کمين زنان و مردان در پشت سياهي شب نشسته بودند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ چند شبي بود که در محدوده آزادي تهران پر شده بود از زورگيري و آزار و جولان شبانه و مردم نيز بازهم قرباني خفاشاني بودند که روزها در مخفيگاه و شب‌ها به کمين نشسته بودند و بدون هيچ گونه ترحمي سرقت مي‌کردند و اينطور مي‌پنداشتند که هيچ گاه در برابر قانون زانو نخواهند زد.

پليس تهران پس از بررسي علمي و تحقيقات از مالباختگان توانست عاملان اصلي کابوس شبانه آزادي را که دو جوان شرور بودند، شناسايي کند.

زماني که هويت پسران شرور براي پليس محرز شد تمامي واحد‌هاي گشتي منطقه از ابتداي شب در محل‌هاي مختلف حضور پيدا کردند و تمام مسير‌هاي منتهي به خيابان آزادي را تحت نظر قرار دادند.

چند ساعتي از حضور پليس گذشت تا نزديکي حدود 4 بامداد که ناگهان هموطنان مشاهده کردند که خودروي سمند در حالي که از جلو و عقب آسيب ديده است در حال فرار از دستان پليس است.

به گفته شاهدان عيني ماجرا متهمان چندين بار توانستند از دست پليس فرار کنند ولي در نهايت ماموران با بستن تقاطع يادگار به آزادي موفق به توقيف خودرو و دستگيري اين دو پسر شرور شدند.

بنا بر گزارش باشگاه خبرنگاران از کلانتري 118 ستارخان مشخص شد، از  دو متهم که ناصر و هوشنگ نام داشتند يک قبضه قمه دست ساز و يک عدد چاقو تاشو، يک عدد نوار چسب پهن کشف و ضبط شد.

گفتني است امروز صبح متهمان براي کشف جرائمشان به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شدند.  

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.