سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«پشت پلک صبح» در آسمان رادیو سلامت

مدیر طرح و برنامه شبکه رادیویی سلامت گفت: همزمان با 24 ساعته شدن شبکه رادیویی سلامت برنامه «پشت پلک صبح» از ابتدای شهریور ماه از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

دکتر اعتماد سعید- مدیر طرح و برنامه شبکه رادیویی سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: با 24 ساعته شدن شبکه رادیویی سلامت تصمیم گرفتیم یکسری آموزش‌هایی جهت ارتقای سواد سلامت افرادی که در روز از رادیو سلامت استفاده نمی‌کنند، را از طریق پخش برنامه‌هادر شب را داشته باشیم.

وی ادامه داد: از این رو از ابتدای شهریور ماه (جمعه) برنامه «پشت پلک صبح» از ساعت 12:30 الی 2:30 شب (یک برنامه دو ساعته) از شبکه رادیویی سلامت پخش شود.

دکتر اعتماد سعید در ادامه بیان کرد: این برنامه یک برنامه پر محتوا با آیتم‌های متنوع است که در آن از کارشناسان مختلف حوزه سلامت بنا بر چهار گروه سلامت جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی استفاده شده است.

مدیر طرح و برنامه شبکه رادیویی سلامت در پایان اظهار داشت: ورزش، طراوت خانوادگی، تغذیه و ... از جمله موضوعاتی است که در برنامه «پشت پلک صبح» مورد توجه قرار گرفته است و هر شب یکی از چهار گروه تخصصی رادیو سلامت به اجرای برنامه می‌پردازد./ح
برچسب ها: رادیوسلامت ، آموزش ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حبیبه
۱۸:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
س. من خیلی دوست دارم گوینده بشم باید چیکار کنم.