سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سطح هم‌پوشاني و هم‌افزايي در دولت یازدهم بالاتر از دولت‌های قبل است

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: خيز عملكردي وزرا خصوصا در دستگاه ديپلماسي روند مثبتي را طي كرده و به صورت منطقي و قابل قبول است.

منصور حقيقت‌پور نماينده اردبيل، سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در مورد مقايسه عملكرد كابينه و دستگاه ديپلماسي دولت يازدهم با دولت‌هاي نهم و دهم گفت: با توجه به اينكه مسئولان دستگاه ديپلماسي يازدهم بيش از چند روز نيست كه مشغول به كار شدند اما روند فعاليت آن‌ها به نوعي مثبت بوده و بايد به اين عزيزان مهلت دهيم تا عملكرد خود را ارائه كرده و بتوانيم آن‌ها را مورد بررسي قرار دهيم.

وي در ادامه تصريح كرد: بحث‌هاي مطرح شده از سوي دستگاه ديپلماسي دولت يازدهم بيانگر اين است كه قصد دارند فعاليت‌هاي جديدي را دراين راستا انجام دهند و ما نيز اميدواريم كه موفق باشند.

نماينده اردبيل با اشاره به ثابت بودن اصول در سیاست خارجی،‌ ادامه داد: اصول با تغییر دولت‌ها تغيير نمي‌كند اما راهکارهای رسیدن به اهداف قابل تعمق و فکرکردن است تا راه‌های کم‌خطرتر و پرمنفعت‌تری پیشنهاد شود.

حقيقت‌پور با اشاره به اینکه ایران با اروپا بهتر می‌تواند کار کند تا آمریکا بيان كرد: دیپلماسی چابک و فعال دولت یازدهم نیاز به حضور در مجامع بین‌المللی و منطقه با دست پر و طرح مناسب موضوعات دارد که رئيس جمهور از آن به عنوان دیپلماسی قیام یاد کرده است.

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: انسجام در دولت يازدهم نسبت به دولت‌هاي دهم و نهم بيشتر و عزم اين عزيزان براي حل مسائل قوي‌تر است به اين دليل كه در دوره‌هاي قبل تقابل دو وزارتخانه باعث وارد آمدن خسارات ميلياردي به كشور شد كه به دليل همراه نبودن كابينه دولت با يكديگر صورت گرفت و به همين دليل به نظر مي‌رسد كه در اين دوره سطح هم‌پوشاني و هم‌افزايي در كابينه بالاتر باشد.

حقيقت‌پور در پايان خاطرنشان كرد: خيز عملكردي وزرا خصوصا در دستگاه ديپلماسي روند مثبتي را طي كرده و به صورت منطقي و قابل قبول است و اميدواريم كه اين عزيزان موفق عمل كنند.

انتهای پيام/
برچسب ها: دولت ، کابینه ، دیپلماسی ، وزرا ، مثبت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.