سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار صميمانه وزير ارشاد با كاركنان وزارت ارشاد بيان شد:

اميدورام در دولت يازدهم قدم‌هاي مثبتي در حوزه فرهنگ برداشته شود

"سيدمحمد حسيني" وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از برداشته شدن قدمهاي مثبتي در حوزه فرهنگ و هنر توسط دولت يازدهم ابراز اميدواري كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل ديدار صميمانه وزير ارشاد با كاركنان وزارت ارشاد، "سيدمحمد حسيني" وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي  در ديدار خود با كاركنان وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: ضمن تشكر از تمامي كاركنان وزارتخانه چون يك معلم از آيات و روايات استفاده كرده و به آيه‌اي كه معولا در آغاز و پايان هر مسئوليتي خوانده مي‌شود اشاره كرد.


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود از دولت يازدهم يادي كرد و ضمن تبريك به "حسن روحاني" بعنوان رئيس‌جمهور آينده كشور آرزوي توفيق براي "علي جنتي" كرد و بار ديگر به علاقه خود براي مشورت با "جنتي" تاكيد كرده و گفت: اميد است كه در دولت ياطدهم قدمهاي مثبتي در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامي برداشته شود.


در ادامه از برگزاري جلسه خود با "جنتي" يادي كرده افزود: اميد است كه كارهايي كه دوستان انجام دادند رنگ و بوي الهي داشته باشد.


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه سخنراني خود به حواشي فيلم‌هاي اكران شده در طول مدت فعاليت وي در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي اشاره كرد و گفت: چنين اتفاقاتي در طول عمر همه دولت كه مي‌افتد اما ما سعي كرديم كه به ان دامن نزنيم.


"سيدمحمد حسيني" در بخش ديگري از ديدار صميمانه با كاركنان وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به سوره الرحمان فعاليت خود در وزارتخانه فرهنگ ارشاد اسلامي را خواند و خاطرنشان كرد: اگر برخي مواقع به دوستان مي‌گفتم كه تنها تهران را نديده و كل ايران را در نظر داشته باشند منظور هر چه چه بهتر انجام دادن كارها بوده و ان شاءالله اجرش را خواهند گرفت./ص

 

برچسب ها: مشورت ، دولت ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.