سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

آخرین وضعیت مدارس مناطق زلزله زده

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در حال حاضر 109 واحد آموزش جدید ساخته شد که از این تعداد حدود 90 واحد آموزشی عملیات تخریب و بازسازی آنها اغاز شده است.

مرتضی رئیسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: از مجموع کل فضای آموزش که در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بوشهر هرمزگان دچار آسیب شده بوده 109 واحد آموزش جدید ساخته شد که از این تعداد حدود 90 واحد آموزشی عملیات تخریب و بازسازی آنها شروع شده و 11 واحد آموزشی به پایان رسیده و مابقی در دست اجراست.

وي افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد در مناطق هریس و ورزقان که در زلزله آذربایجان شرقی بیشترین خسارت را دیده بودند فضای آموزشی تا مهرماه آماده شود.

رئیس سازمان نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس کشور اظهار داشت: در استان بوشهر نیز بیشتر فضاها باید تخریب و بازسازی شود که عملیات اجرای آن شروع شده و همچنین در مناطق زلزله زده هرمزگان که دیوارکشی برخی مدارس ریخته بود و قابلیت استفاده نداشت کار دیوار کشی آغاز شده و برای همه کلاس‌‌های درس این مناطق از سال گذشته کانکس پیش بینی کرده‌ایم و هیچ مشکلی برای ادامه تحصیل در این مناطق وجود ندارد.

رئیسی خاطر نشان کرد: قطعا تمام دانش آموزان مناطق زلزله زده برای سال تحصیلی جدید دارای کتاب نو خواهند بود و با استفاده از کلاس‌های پیش ساخته ادامه تحصیل می‌دهند./ف

برچسب ها: مدارس ، مناطق ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.