معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس از وجود شش هزار و 800 پروژه نیمه تمام آموزشی در کشور خبر داد.

 

ˈ ˈبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان مرتضی رئیسیˈ به در گفت و گو با خبرنگاران در گرمسار افزود: این پروژه ها مشتمل بر 34 هزار کلاس درس با زیربنای شش میلیون و 200 هزار مترمربع است.

وی گفت: در صورت تخصیص مناسب اعتبارات عمرانی مصوب امسال همانند سالهای 89 و 90 به این سازمان بیش از 50 درصد این پروژه ها تا تیرماه سال آینده و در یک سال کاری به بهره برداری می رسند.

رئیسی گفت: امسال 13 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار ملی و قریب هفت هزار میلیارد ریال اعتبار استانی به طرحهای آموزشی اختصاص یافته و امسال در مجموع 20 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای وزارت آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با هدف بازدید و بررسی روند اجرایی طرحهای عمرانی آموزش و پرورش شهرستان های گرمسار و آرادان به این منطقه سفر کرده بود.

وی در نشستی با حضور مسوولان استان سمنان و شهرستان گرمسار بر تسریع در روند اجرایی طرحهای نیمه تمام در این شهرستانها تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود با تخصیص مناسب اعتبار در اجرای این طرحها تسریع شود/س

برچسب ها: طرح ، نیمه تمام ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.