سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواسته رئيس جهاد دانشگاهي از رئيس جمهور منتخب:

حمايت و پشتيباني از جهاد دانشگاهي براي رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي

رئيس جهاد دانشگاهي گفت: خواسته ها از دكتر حسن روحاني، رئيس جمهور منتخب حمايت و پشتيباني از فعاليت هاي جهاد دانشگاهي براي رسيدن به اهداف اين نهاد انقلابي است.

دكتر محمدحسين يادگاري، رئيس جهاد دانشگاهي در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: با توجه به اينكه چندين بار اساسنامه جهاد دانشگاهي از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي بر اساس نياز روز جامعه مورد بازنگري قرار گرفته و مأموريت هاي جديدي به اين نهاد ابلاغ شد، اما 100 درصد آن هنوز اجرايي نشده است و توقعات را برآورده نكرده است.

وي ادامه داد: لذا براي اجرايي شدن دستوران و رسيدن به اهداف و انجام هر كه بهتر مأموريت هاي جهاد دانشگاهي مي بايست از اين نهاد پشتيباني و حمايت شود تا بتوان به اهداف جهاد دانشگاهي رسيد، از اين رو از دكتر روحاني رئيس جمهور منتخب مي خواهيم كه از اهداف اين نهاد حمايت و پشتيباني كنند.

رئيس جهاد دانشگاهي ادامه داد:‌ اجرايي شدن اهداف جهاد دانشگاهي مستلزم اصلاح و تغيير زيرساخت ها وا عتبارات است لذا ما از دكتر روحاني مي خواهيم اين موضوع را در دستور كار فعاليت هاي اجرايي قرار دهند تا جهاد دانشگاهي بعنوان نهاد انقلابي كه تعهد و تخصص را دو بال اصلي خود قرار داده است در زمينه هاي مختلف نقش مؤثرتري را ايفا كند.

دكتر يادگاري در پايان اظهار داشت: با توجه به كمبود امكانات و اعتبارات جهادگران دانشگاهي ثابت كردند كه مي توانند در زمينه هاي مختلف مؤثر باشند و در راستاي تحقق اهداف انقلاب اسلامي گام هاي مؤثري را بردارند./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، جهاد ، اساسنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.