سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحماندوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان كشور تاكيدات مقام معظم رهبري را در جهت افزايش جمعيت جدي بگيرند

عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: مسئولان بايد با در نظر گرفتن منابع موجود در کشور در راستای تأكيدات مقام معظم رهبری درباره افزایش جمعیت، زمينه ايجاد اشتغال و تامین امنیت شغلی را فراهم كنند.

" مجتبي رحماندوست" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم افزایش جمعیت و هشدار نسبت به رشد ملایم جمعیت در کشور گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شوراي اسلامي به منظور محقق ساختن منويات رهبر معظم انقلاب با ارائه طرح‌هايي به دنبال بررسي عوامل و راهكارهاي افزايش جمعيت  در كشور است.

وي در ادامه افزود: مسئولان بايد با در نظر گرفتن منابع موجود در کشور در راستای فرمايشات و تأكيدات مقام معظم رهبری درباره افزایش جمعیت  زمينه ايجاد اشتغال وامنیت شغلی را فراهم كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: اگر بخواهيم كشور با نفوذ و موثرتري در جهان داشته باشيم، بايد بدانيم كه جمعيت مهم‌ترين عنصر است، لذا در جهت گسترش آن بايد تلاش كرد.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس در پايان خاطر نشان كرد: اميد است مسئولان كشورمان باید در جهت اجرايي كردن منويات مقام معظم رهبري در خصوص تحديد نسل گامهای موثر و سازنده بردارند و با تشويق مردم  به فرزندآوری مانع از گسترش پيري جمعيت شوند.
 
انتهاي پيام/   
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.