سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضاي مجازي،

تسهيل كننده خدمات رساني در نظام سلامت

يكي از وسايل كمك كننده براي اجراي عدالت در سلامت و سطح بندي خدمات استفاده از فضاي مجازي براي دسترسي هاست.

دكتر اميدوار رضايي معاون حقوقي مجلس با اشاره به اينكه از سال 85 به بعد حدود 120 هزار كشته در جاده ها داشته ايم به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:بسياري از كشته ها و مجروحان جاده ها بيماراني هستند كه از نقاط دور افتاده براي گرفتن خدمات بهداشتي و درماني به پايتخت مي آيند.

وي افزود: افزايش مراجعات و ازدحام و شلوغي علاوه بر صرف انرژي و وقت، هزينه هاي زيادي از جمله زير ميزي را براي بيماران به دنبال خواهد داشت.

وي استفاده از تكنولوژي هاي جديد از جمله اپراتور خدمات سلامت را راهي براي مرتفع نمودن مشكلات نظام سلامت عنوان كرد و اظهار داشت:استفاده از خدمات فضاي مجازي راهكاري براي خروج از ازدحام و شلوغي ها، صرف هزينه و انرژي است.

وي با بيان اينكه بخش هاي مختلف وزارتخانه هاي بهداشت و ارتباطات بايد با يكديگر همكاري داشته باشند گفت:شوراي عالي فضاي مجازي بايد هماهنگي و سياستگذاري ها را در اين زمينه هدايت كند تا همه افراد جامعه بطور يكسان از خدمات بهداشتي و درماني بهره مند شوند.

به گفته معاون حقوقي مجلس استفاده از ابزارهاي فضاي مجازي مي تواند علاوه بر اجراي عدالت در سلامت سطح دسترسي افراد را به خدمات افزايش و ميزان هزينه هاي مصرفي را به طرز قابل توجهي كاهش دهد./ع2

برچسب ها: سلامت ، مجازی ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.