سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرنوشت جايگاه داران CNG فردا مشخص مي شود

رييس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور، گفت: انجمن صنفي جايگاه داران CNG در حال حاضر در بلاتکليفي به سر مي برد بطوري که بيش از 60 جايگاه با ارسال نامه اي اعلام کردند که در وضعيت ورشکستگي قرار دارند.

اردشير دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: دولت با افزایش قیمت رسما اعلام موافقت کرده و قرار است که فردا با حضور نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ستاد سازمان هدفمندسازی یارانه ها و سازمان حمایت از مصرف کننده این موضوع بررسی و نتیجه قطعی اعلام شود.

وي تاکيد کرد: موضوع افزايش قيمت CNG  و نرخ کارمزد جايگاه داران مدت ها که نقل محافل دولت و سازمان ستاد هدفمندي يارانه و سازمان حمايت شده بطوريکه با قبول افزايش قيمت متاسفانه سازمان حمايت از مصرف کنندگان تاکنون ليست قيمت ها را اعلام نکردند.

دادرس خاطرنشان کرد: انجمن صنفي جايگاه داران CNG در حال حاضر در بلاتکليفي به سر مي برد بطوري که بيش از 60 جايگاه با اراسال نامه اي اعلام کردند که در وضعيت ورشکستگي قرار دارند.
 
رييس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور، اظهار داشت: در همين راستا موضوع وضعیت عرضه CNG در قالب دستور کار کمیسیون انرژی فردا با حضور مسئولین دستگاه های ذیربط بررسی می شود.

گفتني است؛ کمیسیون انرژی مجلس شوراي اسلامي  جلسه اي را درروزهاي یکشنبه و دوشنبه هفته جاري رسیدگی به وضعیت فروش گاز جایگاه‌داران عرضه CNG با حضور مسئولین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دستورکار این کمیسیون است.
 
وي يادآورشد: در جلسه روز یکشنبه (۶ مرداد ماه) ابتدا بررسی آخرین اخبار، بررسی طرح یک شوری حمایت از صنعت برق کشور و بررسی یک شوری بند(د) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خواهد داشت.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.