سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام حميدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر‌ داد

ارسال پرونده گروهک تروريستي اخلال در انتخابات به دادگاه/ 2متهم اين پرونده در انتظار اجراي حکم

رئیس دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: اين گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور را داشتند در همان بدو ورود دستگر شدند و اکنون اين پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شده است.

"حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در رابطه با آخرين وضعيت پرونده گروهک تروريستي اخلالگر انتخابات اظهار داشت: اين گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور را داشتند در همان بدو ورود دستگر شدند و اکنون اين پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شده است.

وي ادامه داد: متهمان اصلي اين پرونده متواري بوده‌اند که به زودي آن‌ها نيز دستگير شده و تحئيل مقامات قضايي داده خواهند شد و در حال حاضر 2نفر از متهمين اين پرونده در حال محاکمه هستند.

رئیس دادگستری استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به وضعیت امنیتی استان سیستان و رصد اطلاعات از گروهک‌های تروریستی زمینه فعالیت‌ها و حرکات این گروهک‌ها كاهش يافته و بسیاری از آن‌ها شناسایی شده و تحویل دستگاه قضایی داده شده‌اند.

حجت‌الاسلام حميدي خاطرنشان کرد: مجتمع ویژه جرایم امنیتی در استان سیستان و بلوچستان مخصوص رسيدگي به اين قبيل پرونده‌ها بوده که خوشبختانه پرونده جديدي در اين مورد شکل نگرفته است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.