سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانمردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ناكا‌مي‌هاي دولت دهم نبايد به نام جريان اصولگرايي تمام شود/ جريان اصولگرايي توان به دست آوردن شرايط آرماني را دارد

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين با بيان اينکه نمي‌توان عملكرد دولت‌هاي نهم و دهم را ناشي از جريان اصولگرايي دانست، گفت: برخي نمايندگان اصولگرايي که در مجلس شوراي اسلامي حضور دارند، مخالف انجام و تحقق برخي فعاليت‌هاي دولت در حوزه‌هاي اقتصادي و سياسي بودند و نبايد ناكا‌مي‌هاي دولت دهم به نام جريان اصولگرايي تمام شود.

"عليرضا جوانمردي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تلاش و فعاليت جريان اصولگرايي براي جبران ناکامي‌هاي خود در انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: براي بررسي چنين ناکامي بايد به سطح جامعه و علل ظهور و بروز ناکامي در حوزه‌هاي مختلف بنگريم.

وي افزود: كاهش اشتغال، افزايش تورم، سياست‌هاي نادرست اقتصادي، عدم استفاده از متخصصين و عدم بکارگيري بحث‌هاي کارشناسي در حوزه‌هاي مختلف، از جمله عواملي هستند که به ناکامي اصولگرايان طي 8 سال اخير دامن زد.

جوانمردي بيان داشت: متاسفانه فعاليت دولت احمدي‌نژاد طي 8 سال و عدم رضايت نسبي مردم از اين دولت در حوزه اقتصادي و سياست خارجي، باعث شد اين ناکامي‌ها به طور کامل به نام جريان اصولگرايي تمام شود.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين، با بيان اينکه نمي‌توان تئوري‌هاي دولت‌هاي نهم و دهم را ناشي از جريان اصولگرايي دانست، تصريح کرد: برخي نمايندگان اصولگرايي که در مجلس شوراي اسلامي حضور دارند، مخالف انجام و تحقق برخي فعاليت‌هاي دولت در حوزه‌هاي اقتصادي و سياسي بودند و اين نشان‌دهنده‌ تفاوت ديدگاه ميان برخي سياسيون اين جريان است.

وي تصريح کرد: جريان اصولگرايي بايد با مرور عملکرد و فعاليت خود، مطالبات و مشکلات ملت را مورد سنجش قرار دهد و خلاءهاي موجود را در هر حوزه‌اي با استفاده از تيم کارشناسي و تفکرات اصيل خود برطرف سازد.

جوانمردي با اشاره به گرايش مردم در انتخابات رياست‌جمهوري به جريان اعتدال‌گرايي، گفت: اصولگرايان در فضاي ذهني و عملي خود طي 34 سال توفيقات زيادي را به دست آورده بودند، اما در نهايت بايد در زمان كنوني باور مردم را نسبت به مسائل مختلف سنجيد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در پايان خاطرنشان كرد: جريان اصولگرايي بايد با نگاه به درد مردم به واکاوي مجدد خود بپردازد و با دوري جستن از هرگونه بحث‌ فکري و سليقه‌‌اي، مجددا شرايط آرماني و ايده‌آل خود را بدست آورد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.