سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ثبت 80 تخلف در تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امورايثارگران/ تضييع حقوق بيت‌المال در بنياد شهيد محرز است

نايب‌رئيس کميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران در مجلس، از ثبت 80 تخلف در تفحص از اين بنياد خبر داد و گفت: دست‌اندازي و تضييع حقوق بيت‌المال در بنياد شهيد محرز است.

 

"غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي" نماينده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرين وضعيت تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران در مجلس ، اظهار داشت: با توجه به شكايت‌هاي متعدد خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران از بنياد شهيد، تعدادي از نمايندگان مجلس صلاح ديدند كه تحقيق و تفحصي را در اين بنياد انجام دهند تا شفاف‌سازي در وظايف و مسئوليت‌هاي اين نهاد در بخش‌هاي مختلف ازجمله درمان جانبازان و ايثارگران و مسايل مالي بنياد و شركت‌هاي وابسته به بنياد ازجمله بانك دي، شركت شاهد و غيره صورت گيرد.

وي در ادامه با بيان اينکه تا کنون 80 تخلف محرز از بنياد شهيد و امور ايثارگران ثبت شده است، افزود: همچنين حجم گسترده‌اي از اسناد از سوي ايثارگران، کارمندان و مديران بنياد شهيد در اختيار هيئت تحقيق و تفحص قرار گرفته که نتيجه بررسي‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

نايب‌رئيس کميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد با تاکيد بر اينکه دست‌اندازي و تضييع حقوق بيت‌المال در اين بنياد محرز است، تصريح کرد: تا کنون ايثارگران و کارمندان بنياد شهيد با کميته تحقيق و تفحص بسيار خوب همکاري کردند و ما گمان نمي‌کرديم که مجموعه بنياد شهيد به اين نسبت از عملکرد مديران ارشد خود ناراضي باشند و اسناد متقني از قانون‌شکني‌ها و تخلفات مديران در اختيار اين کميته قرار دهند.

وي در پايان خاطر نشان ساخت: احکام اعضاي هيئت‌ تحقيق و تفحص از سوي رئيس مجلس صادر شده  و کميته‌هاي تخصصي نيز شکل گرفته است.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: تحقیق ، تفحص ، بنیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
یاسر
۱۳:۵۵ ۲۸ تير ۱۳۹۲
یکی از بستگان ما کارمند بنیاد شهید هستش.چند صد متر زمین رایگان گرفته اصلا معلوم نیست برای چی؟