سخنگوي کميسيون اصل 90 با اشاره به روند بررسي تحقيق و تفحص از بنياد شهيد گفت: بنياد شهيد و امور ايثارگران که به تعبير مقام معظم رهبري بايد دستگاه عصمت و طهارت باشد، به جاي متوسل شدن به شيوه هاي نامطلوب و دور زدن نمايندگان ملت پاسخگوي عملکرد خود و مطالبات مردم باشند.

"مصطفي افضلي‌فرد"  نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: تحقيق و تفحص از بنياد شهيد که با امضاي بيش از 60 نفر از نمايندگان مجلس تقديم کميسيون اجتماعي شد، با دعوت از نمايندگان تحقيق و تفحص و مسئولان بنياد شهيد به تصويب صحن علني رسيد.
 
وي افزود: با توجه به انتخاب هيئت رئيسه اين کميته، اولين جلسه تحقيق و تفحص از بنياد شهيد بعد از تعطيلات تابستاني مجلس (هفته آينده) برگزار خواهد شد.
 
نماينده مردم اردبيل تصريح کرد: بعد از اولين جلسه، کميته‌ها، کارشناسان، مشاوران و گزارشگران سازماندهي شده و به ماموريت‌هاي لازم جهت بررسي مسائل به دستگاه‌هاي مربوطه اعزام خواهند شد که در نهايت آنان گزارش کار خود را ارائه مي‌کنند.
 
افضلي‌فرد تاکيد کرد: رفتاري که مسئولان بنياد شهيد در خصوص تحقيق و تفحص از اين سازمان داشتند، بسيار نامناسب بود، چرا که آنان به جاي پاسخ‌دهي منطقي و قانوني به سوالات نمايندگان به گزارش کار خود پرداخته پاسخ قانع‌کننده‌اي ارائه نکردند.
 
وي افزود: مسئولان اين سازمان با لابي‌گري، سعي داشتند نمايندگان را از اين تصميم خود منصرف سازند و در اين مسير با توسل به دروغ به دنبال فرافکني و اتلاف وقت تلف کردن بودند.

افضلي فرد ادامه داد: نمايندگان مجلس با احساس مسئوليت‌پذيري که در برابر ملت ايران دارند، همواره در تلاش‌اند تا پاسخگوي مطالبات به‌حق مردم باشند.
 
نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در پايان خاطرنشان کرد: سازمان امور ايثارگران که به تعبير مقام معظم رهبري بايد دستگاه عصمت و طهارت باشد، به جاي متوسل شدن به شيوه هاي نامطلوب، پاسخگوي عملکرد خود و مطالبت مردم باشند.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: تحقیق ، تفحص ، بنیاد ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار