سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل بیش از 800 دانشجو در رشته مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر از تحصیل 875 دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیر کبیر خبر داد.

عباس احمدی مدیر انفورماتیک دانشکده مهندسی صنایع و عضو هیات علمی این دانشکده در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر در دانشکده مهندسی صنایع 300 دانشجو در مقطع کارشناسی، 200 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، 75 دانشجو در مقطع دکتری و 300 دانشجو مجازی در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان این که در دانشکده مهندسی صنایع 27 استاد در حال تدریس هستند، ادامه داد: رشته مهندسی صنایع یک رشته میان رشته ای است که به امورات مربوط به برنامه ریزی، تحلیل، کنترل و ساماندهی صنایع کمک می کند.


مشاور دانشجویان ممتاز دانشکده صنایع در ادامه بیان کرد:دانش آموزی که می خواهد وارد رشته مهندسی صنایع شود ، علاوه بر علاقه مندی و پشتکار می بایست ریاضیات و آمار و امتحانات را خوب بداند چرا که نخستین وظیفه مهندسان صنایع، بهینه سازی است.

احمدی ادامه داد: رتبه های زیر 1200 معمولا  شانس قبولی در رشته مهندسی صنایع دانشگاه امیر کبیر را دارا هستند هر ساله 50 الی 60 نفر در این رشته پذیرش می شوند.

وی در پایان با اشاره به بازار خوب و پررونق رشته مهندسی صنایع در کشور اظهار داشت: چون دانشگاه صنعتی امیر کبیر جزء دانشگاه های پیرو محسوب می شد و رشته مهندسی صنایع در اکثر سازمان ها و صنایع مورد نیاز است در بسیاری از مواقع دانشجویان در حین تحصیل جذب بازار کار می شوند، در واقع فارغ التحصیلان این رشته از بازار خوبی برخوردار هستند.
برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو ، رشته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.