پنجمین جشن دانش آموختگی دانشگاه صنعتی امیر کبیر عصر امروز چهارشنبه 5 تیر ماه با حضور بیش از 175 فارغ التحصیل در سالن اجتماعات این دانشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران دکتر صراف دبیر جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه امیر کبیر طی سخنانی گفت: خوشبختانه اکثر فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیر کبیر بعد از اتمام درس وارد بازار کار شده اند.

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیر کبیر  در عرصه صنعت خوش نام ترین دانشگاه و در عرصه تولید علم با کفایت ترین دانشگاه است.


وی ادامه داد: با مطالعه بیست سال اخیر می توان این طور نتیجه گرفت که دانشگاه امیر کبیر در عرصه پژوهش قرارداد با صنعت آورده بودجه های صنعتی در نخستین رتبه ها قرار دارد.


دبیر جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه امیر کبیر با بیان اینکه نسبت قبولی دانشگاه در رشته های مختلف فنی و مهندسی در مقطع ارشد و دکتری با سایر دانشگاه ها بالاتر است ادامه داد: خوشبختانه دانشگاه امیر کبیر در تولید مقالات ISI رتبه نخست را در کشور کسب کرده و در جهان نیز رتبه سیصد و پنجاه و هشت را بدست آورده است.

دکتر صراف در پایان اظهار داشت: تمامی امکانات دوره تحصیلات دانشجویی در دانشگاه امیر کبیر به فارغ التحصیلان نیز تعلق دارد و امیدواریم با همت جامعه فارغ التحصیلی دانشگاه صنعتی امیر کبیر جزو قوی ترین دانشگاه های صنعتی کشور باقی بماند./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، جشن ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار