سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوري‌آراني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد؛

نمايش مهارت نیروهاي مسلح در پهنه استراتژیک آبهاي خزر در رزمايش مشترک دريايي ايران و روسيه

عضو کميسيون امنيت‌ملي مجلس با اشاره به برگزاري رزمايش مشترک دريايي ايران و روسيه در آينده‌اي نزديک گفت: برگزاری رزمایش‌های نظامی ضمن انتقال تجربه و مهارت به نیروهای مسلح، کارآمدی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در پهنه استراتژیک آبهاي خزر را به معرض نمایش می‌گذارد.

"عباسعلي منصوري‌آراني" نماينده مردم کاشان، آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور مشترک نیروی دریایی ایران و روسیه در آبهاي دریای خزر اظهار داشت: ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران همواره مبتني بر گسترش روابط با ديگر کشورها بوده که در اين راستا نيز اولويت با کشورهاي منطقه است.

وي در ادامه افزود: نمود بالاترين سطح روابط نظامي بين کشورها در قراردادهاي دفاعي و برگزاري رزمايش‌هاي مشترک است که برگزاري رزمايش مشترک نيروي دريايي ايران و روسيه در اين راستا ارزيابي مي‌شود.

عضو کميسيون امنيت ملي اظهار داشت: برگزاری رزمایش‌های نظامی ضمن انتقال تجربه و مهارت به نیروهای مسلح، کارآمدی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در پهنه استراتژیک آبهاي خزر را به معرض نمایش می‌گذارد.

 منصوري‌آراني در خاتمه تصريح کرد: برگزاری رزمایش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی که در سیاست خارجی با ایران همسویی دارند، موجب ارتقاي دانش و تجربه دو طرف می‌شود و ضمن ارتقاء ضريب امنيتي درياي خزر موجب بسط و گسترش همکاري‌هاي منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي خواهد شد.

گفتني است؛ فرماندهي نيروي دريايي روسيه و ناوگان جمهوري اسلامي ايران تصميم به برگزاري رزمايش مشترك در درياي خزر در نيمه دوم سال ۲۰۱۳ گرفته‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رزمایش ، ایران ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.