سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يزد چهار راه "گردشگري" ايراني

ظرفيت‌هاي تاريخي، فرهنگي و طبيعي استان يزد در مقايسه با بسياري از مناطق كشور اين منطقه را به عنوان چهار راه گردشگري کشور تبديل کرده است.

بهرام رضايي مديركل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: ظرفيت‌هاي بي‌نظير گردشگري، استان يزد را به عنوان يك از محورهاي مهم گردشگري ايران اسلامي تبديل كرده است.

وي گفت: موقعيت ويژه استان يزد بخاطر قرارگرفتن در فلات مركزي ايران وجود ده‌ها اثر و ابنيه تاريخي، فرهنگي و طبيعي و قرارگرفتن اين منطقه در كنار استان‌هاي فارس و اصفهان و كرمان اين منطقه را به عنوان چهار راه گردشگري کشور تبديل کرده است .

رضايي گفت: بيش از 320 هزار بروشور فرهنگي و تبليغي در خصوص معرفي آثار و ابنيه تاريخي و طبيعي و بيش از پنج هزار جلد كتاب با عنوان پرديس كوير و نقشه هاي راهنماي مسافران و بنرهاي خوش آمد گويي تهيه شده است.

مديركل سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان يزد يادآور شد: بيش از 47 هتل در سطح استان با ظرفيت بيش از چهار هزار تخت براي اسكان مسافران پيش بيني شده است.

وي در پايان گفت: خوشبختانه همه مقدمات براي ميزباني شايسته مسافران و ميهمانان فراهم شده و از هموطنان عزيز براي ديدار از اين استان در تابستان هم دعوت مي شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گردشگری ، اقتصاد ، صنایع ، دستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.