سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل زندان‌های قم تاكيد كرد

ارتقاء نظام زندانبانی یکی از سیاست‌های اصلی سازمان زندان‌ها

مدیر کل زندان‌های استان قم گفت: طبقه‌بندی زندانیان زیر 18سال و جدا سازی متهمین از محکومین و جداسازی زندانیان جوان از دیگر زندانیان و زندانیان اتباع خارجی بصورت خاص مورد توجه جدی است.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "محمد قطبی" مدیر کل زندان‌هاي قم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: هفته قوه قضائیه بستر مناسبی است تا عملکرد دستگاه قضا وسازمان‌های تابعه به سمع و نظر مردم عزیز ایران اسلامی برسد.

وی ادامه داد: ارتقاء نظام زندانبانی یکی از سیاست‌های اصلی سازمان زندان‌ها است که سعی می‌شود بصورت خلاصه در این زمینه مطالبی ارائه شود.

قطبي افزود: اولین قدم در ارتقاء زندانبانی بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات است سازمان زندان‌ها در زمینه سیستم زندانبانی وسیستم پشتیبانی واداری ومالی و پیشخوان دولت جزءسازمان‌های نمونه کشوری است که خروجی آن اطلاعات آمار صحیح و به آسانی می‌توان در راستای تحقیقات از سیستم زندانبانی بهره‌مند شد.

اين مقام مسئول تصريح كرد: دومین قدم در راستای ارتقاء نظام  زندانبانی دوربین‌های مدار بسته هوشمند می‌باشد که در ارتقاءامنیت داخل زندان‌ها بسیار موثر بوده و مدیران زندان‌ها در استان‌ها  بصورت لحظه‌ای توانایی مدیریت امور را دارند که نتیجه قطعی ارتقاء امنیت تاثیر مضاعف برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در روانشناختی است.

سومین قدم در راستای ارتقاء زندانبانی طبقه بندی زندانیان می‌باشد در قم نزدیک به نود و هشت درصد عملیاتی شده است که بعد از افتتاح کانون اصلاح و تربیت به 100درصد خواهد رسید.

مدیر کل زندان‌های استان گفت: طبقه بندی علاوه بر امنیت درون زندان‌ها با سهولت در برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، تربیتی، ورزشی، هنری و اشتغال ....می‌شود.

وي خاطرنشان كرد: در این راستا طبقه‌بندی زندانیان زیر 18سال و جدا سازی متهمین از محکومین و جداسازی زندانیان جوان از دیگر زندانیان و جدا سازی زندانیان اتباع خارجی بصورت خاص مورد توجه جدی است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مدیر ، زندان ، قوه ، قضاییه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.