سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"ماه ترين ماه" برنامه سحر‌گاهي شبكه 2 در ماه رمضان

"ماه‌ترين ماه" به عنوان برنامه سحرگاهي شبكه 2 سيما در ماه مبارك رمضان در نظر گرفته شده است.

"حامد جواد‌زاده" كارگردان و تهيه‌كننده برنامه "ماه‌ترين ماه" ويژه ماه مبارك رمضان شبكه 2 در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "ماه‌تـ‌رين ماه" با حال و هواي عرفاني و معنوي و در ژانر عاشقانه آرام و مذهبي براي سحر‌هاي ماه مبارك رمضان با اجراي "عبدالله‌روا" از شبكه 2 پخش مي شود.
وي تصريح كرد: براي هر يك از قسمت هاي اين برنامه مستندهايي را در نظر گرفته ايم كه در آنها قطعه‌هايي مذهبي همراه با تاريخچه آن قطعه براي مخاطب عنوان مي‌شود.
وي تصريح كرد: به عنوان مثال تيتراژ سريال حضرت يوسف (ع) كه با تلاوت قرآن توسط "كريم منصوري" توليد شده يكي از قطعه‌هاي مذهبي مورد بحث در اين برنامه است كه علاوه بر "كريم منصوري" با "فرج الله سلحشور" نيز درباره آن به گفتگو مي‌پردازيم.
وي خاطر نشان كرد: همچنين براي متن‌هاي در نظر گرفته شده براي برنامه هر روز يك موضوع را در نظر مي‌گيريم و از رذايل اخلاقي شروع مي‌كنيم تا با فضائل اخلاقي به پايان برسانيم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
شروین
۱۰:۴۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
سلام میخواستم خواهش کنم اگر امکانش هست مستند شب 16 ماه رمضان در مورد تلاوت استاد عبدالباسط در سوره یوسف و فیلم یوسف پیامبر را دوباره پخش کنید