ماه رمضان در کنار بینندگان فرانسوی زبان شبکه سحر

سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر همگام با سایر سیماهای این شبکه برنامه های متنوعی را به مناسبت ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، "تفسیر قرآن" به تهیه کنندگی سید محمدرضا موسوی کیا در 30 قسمت 20 دقیقه ای در قم تولید شده و در ماه رمضان هر روز از سیمای فرانسوی پخش می شود.

ویژه برنامه ماه رمضان این سیما نیز به تهیه کنندگی سید محمدرضا موسوی کیا در 15 قسمت 20 دقیقه ای در قم تولید شده است. در این برنامه، مجری و کارشناسان که طلاب خارجی از کشورهای الجزاير، فرانسه و تونس هستند به بحث و گفت و گو درباره فضایل ماه مبارک رمضان می پردازند.

رمضان عنوان دیگر ویژه برنامه سیمای فرانسوی در این ایام است که در بیروت تولید شده است و هر روز به مدت 30 دقیقه پخش خواهد شد. ضمن آنکه برنامه "تلاوت قرآن" نیز برنامه دیگر این سیما است که در 30 قسمت 5 دقیقه ای پخش خواهد شد.

در ایام ماه مبارک رمضان "ادعیه روز" هم در 30 قسمت 2 دقیقه ای به تهیه کنندگی فائزه حاجی صفری روی آنتن خواهد رفت که در آن ادعیه هر روز ماه مبارک رمضان با زیرنویس به دو زبان عربی و فرانسوی پخش می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار