سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم دهه تولید ملی، کمک به توسعه صنعت و رفع مشکلات

برگزاری مراسم دهه تولید ملی ، توسعه هرچه بيشتر بخش صنعت ومعدن و شناخت ويژگي ها و موانع پيش روي اين بخش را به همراه دارد.

هادی غنیمی فرد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوازدهمين سالگرد روز ملي صنعت ومعدن در تاریخ دهم تیرماه اظهار داشت:امسال خانه صنعت و معدن ايران با مشاركت ديگر تشكل ها وانجمن های بخش خصوصی اقدام به برپايي مراسم گراميداشت اين روز می کند. 

وي با اشاره به نامگذاري دهه ملي از روز اصناف تا روز ملي صنعت و معدن تصريح كرد: اين اقدام توسعه هرچه بيشتر بخش صنعت ومعدن و شناخت ويژگي ها و موانع پيش روي اين بخش  و به دنبال آن رفع مشکلات از طریق اجرای راهکارهای کارشناسی اعلام شده در مراسم و همایش ها را به همراه دارد. 

غنيمي فرد با اشاره به اينكه هر روز از اين دهه با نامي خاص مشخص شده است گفت: روز نخست با نام روز اصناف به مسائل و موضوعات پيرامون اين روز پرداخته می شود و در تاریخ دهم تیرماه نیز مراسم روز ملی صنعت و معدن برگزار خواهد شد. 

رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با تاکید بر جايگاه صنعت و معدن و تجارت در توسعه اقتصاد كشور افزود:مسئولان مرتبط با این حوزه باید توجه بیشتری به موضوعاتی همچون گراني،نرخ بهره بانكي،‌ نوسانات نرخ ارز، تزريق نقدينگي و تعامل بيشتر بانك ها داشته باشند.
انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ملی ، صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.