رئیس شبکه خانه های صنعت و معدن ایران گفت: در حال حاضر بانک ها سرمایه گذاران را برای جذب سرمایه گذاری فریب می دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، هادی غنیمی فر در جلسه کارگزوه راهبردی جهاد اقتصادی در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار داشت:بانک ها برای فریب دارندگان سرمایه و جذب سرمایه های مردم کار های زیادی می کنند که مخالف اسلام است.

وی با تاکید بر این که برای کشوری که فداکاری های زیادی برای آن شده و هدیه های زیادی نیز تقدیم کرده است نباید این گونه امور صورت پذیرد،افزود: بر اساس سوره مبارکه بقره هرکس که بگوید ربا مانند سود تجرات است تا اخر دنیا در قبرش عذاب خواهد دید.

رئیس شبکه خانه های صنعت و معدن ایران با بیان این که باید ربا را بشناسیم، متذکر شد: بعضی از افراد می خواهند اسم این کار نادرست را تغییر داده و به منافع خود برسند.

وی با تحسین استانداری خراسان رضوی نسبت به تحویل زمین های منابع طبیعی به مردم ادامه داد: این زمین ها متعلق به خود مردم است و باید ان ها در جهت آبادانی و پیشرفت این کشور تلاش کنند.

غنیمی فر نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را از جمله ابتکارات مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: کار و سرمایه یکی است و این دو در یکدیگر متبلور می شوند./س 


برچسب ها: رئیس ، شبکه ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.