رئيس خانه صنعت و معدن گفت: توليد كنندگان تصميم دارند در تاريخ 25 تير ماه سوت كارخانه هاي توليدي خود را به نشانه اعتراض از مشكلات تامين مالي به صدا در آورند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، هادي غنيمي فر امروز در مراسم روز ملي صنعت و معدن تصريح كرد: صنعت كشور در شرايط فعلي رو به نابودي است چرا كه بهره هاي بانكي بالا چرخ صنعت را از حركت باز داشته است.
وي ادامه داد: ما از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي درخواست داريم كه بهره بانكي را به زير 8 درصد برسانند چرا كه در غير اين صورت توليد آسيب جدي خواهد ديد.
رئيس خانه صنعت و معدن با انتقاد از سياست هاي بانكي در جهت تامين مالي واحدهاي توليدي گفت: توليد كنندگان تصميم دارند در تاريخ 25 تير ماه به مدت يك دقيقه سوت كارخانه هاي خود را به نشانه اعتراض به صدا در آورند.
غنيمي فر اظهار داشت: ما حمايت دولت مردان و نمايندگان مجلس را نمي خواهيم و تنها بايد كارهايي انجام شود كه پول ها و سرمايه هاي مردمي به چرخه توليد ملي سوق پيدا كند.
وي خاطر نشان كرد: به منظور تبادل نظر و ارائه راهكارهاي رفع مشكلات تامين مالي، تشكل هاي خصوصي يك نشست مشتركي با مسئولان بانك مركزي در تاريخ 27 تير ماه خواهند داشت./عب
برچسب ها: تولید ، صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار