سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کيامهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشکلات اقتصادي با شعار دادن و بخشنامه صادر کردن حل نمي‌شود

يك کارشناس مسائل اقتصادي با بيان اينکه با شعار دادن و بخشنامه صادر کردن مشکلات اقتصاد کشور حل نخواهد شد، گفت: کاهش نرخ تورم در يک بازه زماني ميان‌مدت با ساز و کاري منطقي و آغاز مجموعه‌اي از عمليات کارشناسي عالمانه با استفاده از عقلانيت و واقع‌گرايي مسئولان نسبت به تاثير تحريم‌ها از سوي دولت جديد از جمله اقدامات اساسي براي حل مشکلات انبار شده اقتصادي است.

 غلامرضا کيامهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نقش دولت آتي در حل مشکلات کنوني اقتصاد کشور اظهار داشت: اقتصاد ما متاسفانه در شرايط کنوني يک بيمار بدخيم است که دولت آتي بايد با روش‌هاي مختلف در چندين مرحله شروع به درمان آن کند.

وي با بيان اينکه اقتصاد ايران نياز به درمان جدي دارد، تصريح کرد: مشکلات اقتصادي به عنوان يکي از دغدغه‌هاي اصلي رئيس‌جمهور جديد مطرح بوده، لذا حجت‌الاسلام والمسلمين "حسن روحاني" بايد با استفاده از تيم کارشناسي مجرب، متخصص و اهل دانش در علم اقتصاد، مشکلات موجود را در سريع‌ترين زمان ممکن به شکل اساسي درمان کند.

کيامهر با اشاره به تاثير تحريم‌ها بر اقتصاد ايران گفت: بخشي از مشکلات اقتصادي ناشي از مسائل تحريم و بخشي ديگر مربوط به زمينه‌هاي داخلي که از سوء تدبير و سوء مديريت غير عمدي است.

اين کارشناس مسائل اقتصادي با بيان اينکه با شعار دادن و بخشنامه صادر کردن مشکلات اقتصاد کشور حل نخواهد شد، تصريح کرد: کاهش نرخ تورم در يک بازه زماني ميان‌مدت با ساز و کاري منطقي و آغاز مجموعه‌اي از عمليات کارشناسي عالمانه با استفاده از عقلانيت و واقع‌گرايي مسئولان نسبت به تاثير تحريم‌ها از سوي دولت جديد از جمله اقدامات اساسي براي حل مشکلات انبار شده اقتصادي است.

کيامهر با تاکيد بر اينکه دنيا بايد بداند که ما با آنها سر جنگ نداريم، گفت: دولت جديد بايد با گفتماني صحيح، ادبياتي فاخر و رويکردي بهتر در ديپلماسي در مذاکره با کساني که براي ايران مسئله‌آفريني مي‌کنند، براي ارتقاء جايگاه ايران اسلامي در تمامي عرصه‌ها تلاش کند.

اين کارشناس اقتصادي در پايان خاطرنشان کرد: خوشبختانه "حسن روحاني" رئيس‌جمهور جديد در مذاکره با غرب داراي تجربه‌هاي مثبتي بوده که اين مسئله مي‌تواند ما را در رفع تحريم‌ها و حل مشکلات اقتصادي معيشتي ياري رساند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، حل ، مشکلات ، روحانی ، دغدغه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.