به گزارش
خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ وزارت کشور در اطلاعيه شماره 31 خود در خصوص چگونگي شکايت از نحوه برگزاري انتخابات رياست جمهوري پرداخته است که اين اطلاعيه به شرح زير است:
به آگاهي همه هموطنان عزيز ميرساند براساس ماده 80 قانون انتخابات کساني که نحوه برگزاري انتخابات رياست جمهوري شکايت دارند ميتوانند تا روز دوشنبه مورخ 27/3/92 شکايت مستند خود را به هيئتهاي اجرايي يا نظارت شهرستانهاي مربوطه مستقر در فرمانداريها يا دبيرخانه شوراي نگهبان تسليم کنند تا مورد رسيدگي قرار گيرد.
نکته قابل توجه آن که برابر تبصره 2 ماده 80 قانون شکاياتي قابل رسيدگي خواهد بود که مشخصات شاکي يا شاکيان شامل نام و نام خانوادگي، شغل، نشاني کامل و اصل امضاي شاکي را داشته باشند.
انتهاي پيام/