سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدید ترین كتاب مهدی مظفری ساوجی در راه انتشار؛

"مطلب از این قراراست" به انتشارات سوره مهر سپرده شد

مهدی مظفری ساوجی شاعر سپید گوی كشورمان و مدیر دفتر پژوهش مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری، جدیدترین كتابش، با عنوان "مطلب از این قرار است" را به انتشارات سوره مهر سپرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مهدی مظفری ساوجی درخصوص محتوای كتاب "مطلب از این قرار است" گفت: در این كتاب، گفت وگوهایی با شاعران شاخص انقلاب همچون علی معلم دامغانی، علی موسوی گرمارودی، طاهره صفارزاده، عبدالجباركاكایی، محمد رضا عبدالملكیان، علیرضا قزوه، محمد كاظم كاظمی، ناصر فیض، محمد رمضانی فرخانی، سید ابوطالب مظفری ترتیب داده شده است و در اثنای این گفتگوها به بررسی شعر معاصر به خصوص شعر بعد از انقلاب پرداخته شده است. 
مظفری تعداد صفحات این كتاب را بالغ بر 350 تا 400 صفحه ذكر كرد كه پس از ویراستاری، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید. 
"یادداشت های روزانه  30 روزبانجف بندری" از دیگر كتاب های این شاعر و پژوهشگر است كه توسط انتشارات نگاه به چاپ خواهد رسید. این كتاب مكمل كتاب "گفت و گو با نجف دریا بندری" است كه در سال 88 توسط نشر مروارید به چاپ رسیده است.
در كتاب "یادداشت های روزانه 30 روز با نجف دریا بندری" به مسائل خصوص و شخصی این مترجم پرداخته شده است.
مظفری ساوجی در ادامه گفت: در "یادداشت های روزانه 30 روزبا نجف بندری"، علاوه بر بیان مسائل شخصی و خصوصی این مترجم، به مسائل و مباحث ترجمه، داستان نویسی، شعر و مسائل فرهنگی و ادبی دهه های 40، 50 و سال های اخیر نیز پرداخته شده است.
"نجف دریا بندری" یكی از مترجمان صاحب نام كشورمان است كه در شش دهه اخیر آثار بسیار ارزنده ای را در حوزه  ادبیات و فلسفه ترجمه كرده و تاثیر بسیار زیادی بر مترجمان بعد از خود داشته است.
مقالات این مترجم، در كتاب های "درعین حال"، "به عبارت دیگر" و "از این لحاظ" منتشر شده است./ي2
برچسب ها: سوره مهر ، ساوجی ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.