سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه سياسي 24 خرداد/

مشاور حقوقي آيت‌الله رفسنجاني: مردم پيروز ميدان انتخابات هستند

مشاور حقوقي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني با بيان اينكه پيروز انتخابات مردم هستند، گفت: به نظر بنده اين حضور فراتر از جناحهاست، لذا مي‌بايست به اين قضيه با ديد فراجناحي نگاه کرد.

محمدرضا عباسي‌فرد مشاور حقوقي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران  با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات رياست جمهوري يازدهم و شوراهاي چهارم اظهار داشت: اين انتخابات تا اين لحظه بسيار پرشور، باشکوه برزگار شده و مقدمه‌اي براي خلق حماسه‌اي بسيار عظيم توسط مردم ايران است، چراکه ويژگي آن قانونمداري، نظام‌مندي و حضور آگاهانه مردم‌ است.

وي در پاسخ به اين سوال که تحقق "حماسه سياسي" چه پيامي براي دشمنان انقلاب اسلامي دارد، گفت: خلق اين حماسه عظيم براي دوستان انقلاب چه در داخل و چه در خارج، پيامي آرام‌بخش و نويدي براي حل مشکلات سياسي و اقتصادي در آينده دارد و در عين حال مايه ياس، سرخوردگي و نااميدي دشمنان خواهد بود.

عباسي‌فرد در پاسخ به اين سوال که به نظر شما پيروز انتخابات يازدهم چه كسي از چه جريان و گروهي است، تاکيد کرد: پيروز انتخابات مردم هستند، به نظر بنده اين حضور فراتر از جناحهاست، لذا مي‌بايست به اين قضيه با ديد فراجناحي نگاه کرد.
انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.