مدير‌عامل خبرگزاري آنا گفت: دانشگاه آزاد در حال حاضر و با مديريت ارزشي و انقلابي جناب آقاي دانشجو غصب نشده است بلکه زماني كه تيم سابق با هدايت فردي خاص موضوع "وقف" دانشگاه آزاد را مطرح كردند، در پي "غصب" اين دانشگاه به نفع منافع غيرمشروع خود بودند.

"رضا همدانچي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارنظرهاي هواداران هاشمي در مورد غصب دانشگاه آزاد اسلامي اظهار داشت: چندي پيش آيت‌الله هاشمي در جمع برخي از جوانان و دانشجويان مطرح کرد که "دانشگاه آزاد اکنون غصب شده است" و سپس اين مطلب در رسانه‌ها عنوان شد اما پس از مدتي مجمع تشخيص، اين خبر را تکذيب کرد.

وي با اشاره به ادعاي مجدد سايت‌هاي وابسته به اين جريان خاطرنشان كرد: پس از گذشت مدتي، امروز سايت‌هاي وابسته به اين طيف سياسي مجددا اعلام کردند که دانشگاه آزاد "غصب" شده است.

همدانچي در پاسخ  به ادعاي بي‌مبنا تصريح كرد: آيا نظام، دانشگاه را غصب کرده است؟! اگر اينطور است پس حتما آقايان خود را از بدنه نظام نمي‌دانند چرا که با نگاه به تاريخچه دانشگاه آزاد به روشني مشاهده مي‌شود که 30 سال فعاليت برخي از هيئت امنا و بخش‌هاي از اين دانشگاه غير‌قانوني بوده است.

وي با بيان اينکه در سال 88 با کانديدا شدن جاسبي، دانشگاه آزاد اسلامي به مهم‌ترين ستادهاي انتخاباتي و فعاليت هاي سياسي تبديل شده بود، گفت: فعاليت‌هاي دانشگاه آزاد در سال 88 عليه نظام برهمگان روشن بود تا جايي که برخي نفرات اين جريان در حين برگزاري دادگاه فتنه به صراحت به عملکرد خود در دانشگاه آزاد اعتراف کردند.

مديرعامل خبرگزاري آنا افزود: دانشگاه آزاد در حال حاضر و با مديريت ارزشي و انقلابي جناب آقاي دانشجو غصب نشده است بلکه زماني كه تيم سابق با هدايت فردي خاص موضوع وقف دانشگاه آزاد را مطرح كردند، در پي غصب اين دانشگاه به نفع منافع غيرمشروع خود بودند.

وي با بيان اينکه در حال حاضر دانشگاه آزاد به آغوش نظام بازگشته و فعاليت مي‌کند، اظهار داشت: حدود دو هفته‌اي است که بخش‌نامه انتخاباتي دانشگاه آزاد ابلاغ شده است مبني بر اينکه هيچ مدير و معاوني حق ندارد در مباحث و ستادهاي انتخاباتي فعاليت کند و چنانچه خواهان اين امر هستند، بايد از مجموعه دانشگاه آزاد استعفا دهند و خارج شوند.

همدانچي ادامه داد: در حال حاضر رئيس دانشگاه آزاد پايبند به اين بخشنامه است تا جايي که به يکي از مديراني که خواهان فعاليت در يکي از ستادها بود اعلام کرد که بايد استعفا دهد و پس از پايان کارهاي تبليغاتي مجددا کار خود را آغاز کند.

وي با بيان اينکه دانشگاه آزاد نبايد درگير مسائل سياسي و انتخاباتي شود، تصريح کرد: 29 سال دانشگاه آزاد در مسائل مختلف سياسي و مباحث انتخاباتي به نظام هزينه وارد کرد اما بدنه مديريت کنوني تمام فعاليت و اقدامات خود را در جهت حمايت از نظام تنظيم کرده است.

همدانچي افزود: پس از کانديدا شدن نفر اصلي اين جريان سياسي در روز آخر ثبت‌نام‌ها، فشارها مجددا به دانشگاه آزاد آغاز شد تا اين مجموعه را وارد مسائل سياسي و انتخاباتي کنند لذا ادعاي غصب را پيش کشيدند.

مديرعامل خبرگزاري آنا با اشاره به صحبت هاشمي مبني بر رضايت وي از عملکرد دانشگاه آزاد در طول يک سال اخير گفت: حتي فردي که به عنوان رابط پيغام‌ها، بين آيت‌الله هاشمي و دانشجو است نيز بر فعاليت مفيد و سازنده يک سال اخير دانشگاه اذعان دارد.

وي با بيان اينکه حال سوال اصلي اينجاست که چرا مجددا با داغ شدن بحث انتخابات، سايت حامي هاشمي عملا وارد تخريب مديريت دانشگاه آزاد شده است، ادامه داد: اين جريان قصد دارد تا از طريق اين شيوه مجددا در راستاي منافع خود فعاليت کند اما صراحتا اعلام مي‌کنيم که بيداريم و تا آخرين لحظه پاي آرمان خود ايستاده‌ايم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: همدان چی ، هاشمی ، جریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار