سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاري انتخابات با حضور حداکثري مردم مقدمه‌اي براي خلق "حماسه سياسي" است

عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس با تاکيد بر لزوم حضور مردم در انتخابات آتي، گفت: حماسه سیاسی که مقام معظم رهبري در نظر دارند بايد با حضور پرشور مردم در 24 خرداد و پای صندوق‌های رأی تحقق یابد چراکه اين مهم بيانگر حمايت مردم از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است.

 "ابوالفضل ابوترابي" نماينده مردم نجف‌آباد، تيران و کرون در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه  خبرنگاران، با اشاره به حضور حداكثري مردم در انتخابات و خلق "حماسه سياسي"،  گفت: انتخابات پيش‌رو بايد به گونه‌اي برگزار شود که شعر "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" و هرآنچه که مد نظر مقام معظم رهبري است با مشارکت مردم خلق شود.
 
وي در ادامه افزود: حماسه سیاسی که مقام معظم رهبري در نظر دارند بايد با حضور پرشور مردم در 24 خرداد و پای صندوق‌های رأی تحقق یابد چراکه اين مهم بيانگر حمايت مردم از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است.

 
نماينده مردم نجف‌آباد، تيران و کرون تصريح کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی بيانگر احساس تکلیف آحاد جامعه بوده و مشارکت در انتخابات تداوم حرکت راه امام و شهدا است لذا هر چه این انتخابات با شکوه  بيشتر برگزار شود، کشورمان در برابر خطرات و توطئه دشمنان مقاوم و محکم تر ایستادگی خواهد کرد.

عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس در پايان خاطر نشان کرد: گزارشات و آمار جهاني بيانگر اين مهم است که حضور و مشارکت مردم ايران در انتخابات از ميانگين استانداردها بالاتر است بنابراين با توجه به اينکه دو انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر روستا قرار است در 24 خرداد برگزار شود، به نظر مي‌رسد حضور مردم بيش از پيش پر رنگ خواهد بود.

انتهاي پيام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.