رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور حداکثری در انتخابات مقدمه حماسه سیاسی بوده و غایت این امر پرده‌برداری از چهره تزویر آمریکا در جهان است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سردار محمدرضا نقدی امروز در جمع سپاهيان و بسیجیان اقشار مختلف اعم ازهنرمندان، مهندسان و دانشجویان گفت:در شرایط امروز اقبال به اسلام ناب در دنیا رو به تزاید است و قدرت طلبي آمریکا هر روز بیش ازدیروز تضعیف می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا یکی از بدهکارترین کشورهای دنیا است گفت:اين در حالي است كه ایران ذخایر ارزی فراوان دارد و امروز قوی‌ترین ارتش منطقه متعلق به ایران است و هیچ کشوری تصور حمله به کشورمان را به ذهن خود راه نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه هر چند میدان دار صحنه مدیریت جامعه بشری تمدن غرب بوده و امروز این تمدن به طور محسوس افول و سقوط کرده و در حال فروپاشی کامل است گفت:امروز الگوی تمدن اسلامی درحال مطرح شدن در جهان است و بشريت در حال انتخاب تمدن است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به ترس آمریکا از هدایت بشریت در پیچ تاریخی به سمت تمدن اسلامی ادامه داد: تمدن اسلامی به جای تمدن فروپاشیده غربی است و جنگ امروز بین ما و امریکا با ایثارگری و مقاومت ها در این راه برای کنار زدن تمدن ظالمانه و راه گشایی برای تمدن اسلامی است.

وي با اشاره به شکست های دشمن در عرصه نظامی با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن در تمامی جبهه ها در جنگ تمام عیار با ایران است و ماموریت امروز برای عبور از این جنگ، حماسه آفرینی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم خلق حماسه و نقش برآب کردن نقشه‌های دشمن افزود:امروز در کشور دو گفتمان اصلی وجود دارد؛ یکی گفتمان سازش و دیگری گفتمان مقاومت، ایران اسلامی در زمان تحریم‌ها پیشرفت‌های بسیاری کسب کرده و تنگنای تهدید را به فرصت بدل کرد، اکنون هم باید ایستادگی کرد.

وی سازش و تسلیم را فروختن انسانیت، شرافت و فروختن راه امام و شهدا دانست و اظهار کرد:اگر سازشی با آمریکا صورت بگیرد طبق دلایل علمی و متقن، وضعیت اقتصادی ایران بسیار بدتر خواهد شد و امروز راه شهدا، راه عزت و مقاومت است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دعوت برخی به سازش با استکبار برای زندگی بهتر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ما را به حماسه فرا می خواند و امروز اگر شهیدان باكري ها و چمران ها بود، خواستار ایستادگی مقابل سازشکاران و ادامه مسیر مقاومت بود چرا که اگر قرار بود به خاطر چند لقمه نان و بالا و پایین رفتن قیمت ها تسلیم آمریکا شویم، چرا این شهدا را تقدیم کردیم.

وی وضعیت مردم عراق، لبنان و فلسطین را در زمان سازش با دشمن یادآور شده و خاطرنشان کرد: ملت ایران به همه آزادی خواهان جهان نهیب زد و حزب الله و جهاد در همه جا تشکیل شد و حتی موج آزادی خواهی به آمریکای لاتین و داخل خاک آمریکا نیز رسیده است و اکنون که همه مردم دنیا فهمیده اند می توان با دست خالی مقابل زورگویان ایستاد، آیا باید سازش کرد؟

وي در ادامه با اشاره فرمايش رهبر معظم انقلاب در خصوص شاخص هاي يك انتخاب اصلح گفت: فردي كه انتخاب مي كنيم بايد با ايمان ولايت مدار، احترام به قانون اساسي، نترس، شجاعف سلزش ناپذير با دشمن، مدير و مدبر، جوان و پر نشاط، پاك و به دنبال ثروت اندوزي خود نباشد.

در ادامه اين نشست بسيج كه با حضور فرماندهان و بسيجيان برگزار شد راهكارهايي از جمله، خودداری از ورود مصداقي در حمايت يا رد شخص، توجيه علما و روحانيون در مساجد و سر حلقه هاي مربيان براي بيان ابعاد حماسه سياسي، استفاده حداكثري از ظرفيت هاديان سياسي براي روشنگري در مدارس، استفاده از ظرفيت اصناف و اتحاديه ها و برگزاري جلسات روشنگر با اصحاب رسانه را جهت حضور حداكثري و انتخاب اصلح مطرح شد./س

برچسب ها: حضور ، حداکثری ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.