سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستا آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رسانه ملي تبليغات غرب عليه کشور را تضعيف کرد

رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: امسال کيفيت برنامه‌هاي انتخاباتي رسانه ملي توانست تاثير تبليغات غربي عليه جمهوري اسلامي ايران را تا حدود زيادي تضعيف کند.

رضا روستاآزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نقش رسانه ملي در برگزاري برنامه‌هاي مختلف انتخاباتي اظهار داشت: امسال کيفيت و کميت برنامه‌هاي تلويزيوني، راديويي در جذب مشارکت حداکثري مردم در انتخابات بسيار موثر و غير قابل انکار بود.

وي با اشاره با ابتکارات رسانه ملي در تنوع برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني تصريح کرد: در اين روزهاي اخير از مشارکت مردم در نظرسنجي‌هاي انتخاباتي براي تعيين شخص اصلح در قوه مجريه مي‌توان به تاثير مثبت برنامه‌هاي رسانه‌ ملي پي برد.

رئيس دانشگاه صنعتي شريف بيان داشت: کيفيت برنامه‌هاي انتخاباتي رسانه ملي توانست تاثير تبليغات غربي عليه ايران را تا حدود  زيادي تضعيف کند و البته چه بهتر است که در موضوعات مختلف اجتماعي و سياسي، رسانه ملي، اقدام به ايجاد اتاق فکرهايي کند تا از اين طريق با بررسي موضوعات مختلف در ارتقا و اعتلاي جامعه موثر واقع باشيم.

روستاآزاد در پايان به مقايسه تبليغات خياباني و رسانه‌اي در انتخابات رياست‌جمهوري پرداخت و خاطر نشان کرد: تبليغات خياباني بيشتر براي ايجاد فضاي شور و نشاط در جامعه موثر است و نه انتخاب شخص اصلح، در مقابل، تبليغات رسانه‌اي به مردم براي انتخاب شخص اصلح شعور و آگاهي مي‌دهد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.