سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

دانشگاه در هفته‌اي که گذشت

مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير می‌خوانيد:



داداش‌پور: وعده کاندیداها برای حل مشکلات اقتصادی در کوتاه‌مدت با هدف جذب آرا است
قائم‌مقام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، با انتقاد از وعده‌های برخی نامزدهای ریاست جمهوری مبنی بر حل مشکلات اقتصادی در کوتاه‌مدت گفت: این وعده‌ها تلاشی برای جلب نظر افکار عمومی بوده و متاسفانه با نگاه عقلانی نسبت به مسائل روز کشور همراه نیست.

رمضان‌پور: کاندیداها و حامیانشان رعایت اخلاق انتخاباتی را فرض بدانند

"مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت" گفت: کانديداها و حاميان آنها باید دور از هرگونه سليقه و تمايلات فردي در حريم اخلاق انتخاباتي حرکت کنند و بدانند که کسی حق ورود به حريم خصوصي افراد را ندارد.

مصطفي‌پور: طرح وعده‌های بی‌اساس از سوی کانديداها توهین به شعور جامعه است

مسئول سیاسی بسيج دانشگاه شهید بهشتی گفت: ایجاد انحراف در اذهان عمومی و دادن وعده‌های دروغین از سوي کانديداها به مردم نوعی توهین به شعور جامعه است و اين عمل غير اخلاقي و در قالب اخلاق انتخاباتی قابل تعریف نيست.


عبدالله‌زاده: سیاه‌نمایی برخی نامزدهای انتخاباتی باعث کاهش وجهه آن‌ها نزد مردم خواهد شد
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: زیر سؤال بردن مزیت‌های موجود در کشور از سوی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری، تنها باعث کاهش وجهه آن‌ها نزد مردم وفادار به انقلاب و ولایت فقیه خواهد شد.

عليرضايي: حضور مردم در صحنه انتخابات بیانگر رضایت‌مندی از نظام است

مشارکت گسترده مردم در صحنه‌های انتخاباتی بیانگر رضایت‌مندی از حاکمیت و توسعه نظام سیاسی است که اين امر مشروعیت نظام را تقویت می‌کند.

راحمي: دانشگاه‌ بهترين مكان براي ارزيابي شعارهاي كانديداهاي رياست‌جمهوري
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم گفت: با توجه به جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی و به چالش کشیدن سخنان نامزدهای ریاست‌جمهوری از سوي دانشجويان، مي‌توان دانشگاه را بهترین مکان برای سنجش شعارهاي انتخاباتي نامزدها به حساب آورد.



تشکر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از حدادعادل
اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در بیانیه‌ای از حداد عادل تشکر کردند.

نامه 8300 هزار جوان برای کنار کشیدن قالیباف و جلیلی به نفع ولایتی
8311 نفر از جوانان، طلاب، اساتید و دانشجویان سراسر کشور در بیانیه‌ای با توجه به وحدت اصولگرایان و نظر صریح و شفاف جامعه مدرسین از محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی خواستند به نفع علی اکبر ولایتی کنار بروند.

استفاده غیرمجاز از آرم دانشگاه آزاد از سوی یکی از کاندیداها

پیرو پخش فیلم تبلیغاتی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، متاسفانه در بخشی از این فیلم زمانی که فردی سخنانی را در خصوص دفاع از "حقوق کودکان کار" مطرح می‌کرد، آرم دانشگاه آزاد اسلامی بدون هیچ‌ توجیه منطقی در پس زمینه این فیلم نمایان بود.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.