سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشرفت 60 درصدي پروژه بازسازي باند اصلي فرودگاه تبريز

پروژه بازسازي باند اصلي فرودگاه بين‌المللي شهيد مدني تبريز تاكنون 60 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي فرودگاه بين‌المللي شهيد مدني تبريز، علي رستمي با بيان اين مطلب گفت: پروژه بازسازي باند اصلي فرودگاه تبريز يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي شركت فرودگاه‌هاي كشور است و اولين باند تمام بتني كشور به شمار مي‌رود.

مديركل فرودگاه‌هاي استان آذربايجان‌شرقي افزود: در حال حاضر مراحل زيرسازي باند به اتمام رسيده و با استفاده از دستگاه فينيشر، مرحله روسازي آن به‌صورت مكانيزه در حال انجام است.

وي با اشاره به اعتبار 300 ميليارد ريالي اين پروژه گفت: اعتبار اين پروژه از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌هاي كشور تامين شده است.

رستمي در خصوص آمار روزانه پروازهاي فرودگاه بين‌المللي شهيد مدني تبريز عنوان كرد: در حال حاضر به‌طور متوسط در روز 24 پرواز داخلي و شش پرواز خارجي از اين فرودگاه انجام مي‌گيرد كه اميدواريم با برطرف شدن مشكلاتي نظير قيمت بليط و نوسانات نرخ ارز، شاهد افزايش آمار مسافر پروازهاي خارجي و داخلي باشيم.

وي تصريح كرد: آذربايجان، گرجستان، تركيه، عراق و عربستان كشورهاي هستند كه پروازهاي آن برقرار است و با پيگيري‌هاي انجام شده، دبي نيز به اين مسيرها اضافه خواهد شد.

مديركل فرودگاه‌هاي استان آذربايجان‌شرقي با تاكيد بر راه‌اندازي واحد بريفينگ هواشناسي در ساختمان تكنيكال‌بلاك فرودگاه بين‌المللي شهيد مدني تبريز گفت: اين واحد با هدف دسترسي آسان به پيش‌بيني‌هاي هواشناسي و پديده‌هاي جوي كشورهاي هم‌جوار راه‌اندازي شده است.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: پروژه ، فرودگاه ، تبریز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.