معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز از شبانه روزی شدن فرودگاه پیام و تبدیل منطقه ویژه اقتصادی پیام به منطقه آزاد اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امیر یزدی در جلسه کارگروه اقتصادی صادرات غیرنفتی استان با بیان اینکه تبدیل منطقه ویژه پیام به منطقه آزاد در حال پیگیری است اظهار داشت: با توجیهات به عمل آمده در دولت مصوبه این طرح از سوی دولت اخذ شده تا فرآیند ایجاد منطقه آزاد پیام در کرج محقق شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن آسیب شناسی وضعیت امور گمرکی در محدوده منطقه ویژه اقتصادی پیام تصریح کرد: به جهت آنکه ترخیص کالاهای گمرکی تنها در بازه زمانی اداری صورت می گیرد و مشکلاتی را به همراه دارد، فرودگاه پیام شبانه روزی خواهد شد تا زمان ترخیص کالاهای گمرکی فرآیند مطلوب تری بر خود گیرد.
یزدی در پایان به ایجاد پایانه ریلی استان اشاره و خاطر نشان کرد: اخیرا ایجاد پایانه ریلی استان در مجموعه مرغ مادر و نزدیک به مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پیام ارائه شده و در کمیته در حال رسیدگی است.
گفتنی است، از دیگر محورهای این نشست رفع موانع و مشکلات صادرات غیرنفتی در شهرستان های استان و تدوین تقویم برنامه های نمایشگاه های تخصصی استان تا پایان اردیبهشت ماه بود./ل
برچسب ها: فرودگاه ، پیام ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار