سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشديد نظارت، بازرسي و برخورد با متخلفان ومحتكران كالا در استان فارس

سرپرست اداره بازرسي سازمان صنعت ،معدن وتجارت فارس گفت از تشديد نظارت، بازرسي و برخورد با متخلفان ومحتكران كالا در استان فارس با هدف تنظيم بيشتر بازار خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شاتا؛ « زارع» با اعلام اين مطلب افزود:  ضرورت جلوگيري از افزايش قيمت برخي از كالاهاي پرمصرف از سوي افراد فرصت طلب و سودجو در سطح بازار و بمنظور اعمال قانون و نظارت بيشتر بر وضعيت كنوني بازار اين اقدام صورت مي گيرد.

وي ادامه داد: همچنين اعمال سياست هاي كنترلي و تنظيم بازار اقلام اولويت دار و جلوگيري از كمبودهاي ساختگي و افزايش غير منطقي قيمت ها و برخورد با هرگونه تخلف از ناحيه بنگاه هاي اقتصادي از ديگر ضرورياتي است كه در اجراي اين تشديدها مورد نظر قرار گرفته است.

زارع تاكيد كرد: دراين زمينه تعاملات مورد نظر با ارگان هاي ذيربط به عمل آمده  تا نظارت و برخورد با متخلفان ومحتكران كالا با توجه به شرايط حاكم بر بازار و كمبود برخي كالاهاي اساسي تشديد شود.

وي يادآور شد:  در ارديبهشت ماه سال جاري طبق بازرسي هاي انجام شده از بيش از 73 هزار بنگاه اقتصادي خرد و كلان در سطح استان بيش از دو هزار واحد متخلف شناسايي و براي آنها برگ گزارش تشكيل و بمنظور رسيدگي به تعزيرات حكومتي ارجاع شده است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.