سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدیده ی جدید آکنه در خردسالان

پزشکان درباره ی شیوع آکنه در کودکان 7ساله هشدار می دهند و به والدین آنها توصیه می کنند تا درمان های خودسرانه برای آنها انجام ندهند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران: به تازگی آکنه در سنین 7الی 12 در کودکان شایع شده است.

گفتنی است: پزشکان علت این امر را تغییرات هورمونی به دلیل تنوع خاص غذایی در دنیا و همینطور کاهش سن شروع قاعده گی در زنان و نیز تغییرات محیطی و آب و هوایی و نیز تأثیر ژن ها می دانند.

بررسی ها نشان می دهند،: که والدین این کودکان بشدت دچار استرس و نگرانی می شوند وسعی می کنند تا انواع داروها و درمان ها را برای جلوگیری از آسیب برروي صورت کودک انجام دهند.

پزشکان هشدار می دهند: که برای درمان باید از روش های غیر تهاجمی ملایم استفاده نمود،مثلاً آنتی بیوتیک هایی مانند تترا سایکلین برای سنین پایین مناسب نیست.

پزشکان با بررسی بر روی حدود 93میلیون فرد در طول سالهای 1979تا 2013دریافته اند که سن ابتلا به آکنه در افراد کاهش یافته و به حدود شروع از 7سالگی رسیده است.

پزشکان با توجه به روحیه ی شکننده ی کودکان خردسال به والدین آنها هشدار می دهند تا از انجام درمان های غیر ضروری و سنگین خودداری کنند و سعی کنند از طریق بهبود رژیم غذایی کودک و تشویق او به ورزش کردن و افزایش روحیه ی شاد و اجتماعی ،‌ این مشکل  را برطرف نمایند و در عین حال برای جلوگیری از شدت یافتن این عارضه بر روی پوست کودک ،‌حتماً‌با پزشک پوست مشورت نمایند./ع2
برچسب ها: درمان ، پوست ، استرس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.