سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط تجهيزات جاسوسي ساخت رژيم صهيونيستي در الجزاير

منابع خبری در الجزایر از کشف و ضبط تسلیحات و تجهیزات جاسوسی ساخت رژیم صهیونیستی در این کشور خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المختصر ; روزنامه الجزایری الشروق در این باره نوشت:«ماموران گمرک فرودگاه بین المللی بومدین در پایتخت الجزایر موفق شدند چند سلاح کمری پیشرفته، تجهیزات ارتباطاتی و مقداری گلوله را که حدود ده کیلو گرم تخمین زده شد کشف و ضبط کنند».

در این خبر تصریح شد :‌« همچنین ماموران امنیتی فرودگاه موفق شدند 200 رادیوی بی سیم از نوع موتورولا را که برچسب جعلی ساخت چین بر روی آنها دیده می شود کشف کنند ، این تجهیزات برای واردات به کشور از تنها منبع صدور مجوز واردات این کالاها یعنی وزارت دفاع مجوزی نداشت».

 روزنامه الشروق افزود:‌« این رادیوهای بی سیم قابلیت کاربرد در فعالیت های جاسوسی را دارند و برچسب چینی روی آنها واقعی نبوده است بلکه تحقیقات نشان داد این تجهیزات نیز همچون دیگر تجهیزات مصادره شده ساخت اسرائیل بوده است».

یک منبع امنیتی در فرودگاه بین المللی بومدین گفت:‌« تمامی تجهیزات از سه پرواز مختلفی که از فرودگاه شارل دوگل پاریس، فرودگاه رم و فرودگاه دوحه وارد فرودگاه بودمدین شده بودند به دست آمد و نکته قابل توجه اینکه فاصله زمانی مصادره تمامی این تجهیزات بسیار نزدیک بوده است».

برچسب ها: کشف ، تجهیزات ، جاسوسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.