روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی در پایگاه اینترنتی خود نوشت اردن به شکل رسمی از سکوت تل‌آویو در برابر یورش صهیونیست های افراطی به مسجد الاقصی انتقادکرده است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری الرساله نت ; این روزنامه افزود درآخرین مورد از تهدید های اردن علیه تل‌اویو ، محمد المومنی سخنگوی رسمی دولت اردن تهدیدکرده است امان در واکنش به یورش مستمر صهیونیست های افراطی و ارتش این رژیم به مسجد الاقصی و بیت المقدس تدابیر سیاسی ، دیپلماتیک و قانونی علیه این رژیم اتخاذ می کند . روزنامه تایمز به نقل از محمد المومنی نوشت دانیال نیفتو سفیر اسرائیل در امان هفته گذشته به تل‌آویو بازگشت.

این روزنامه در ادامه افزود دانیال نیفوت پس از احضار به وزارت خارجه اردن و دریافتپیام شدید اللحن اردن ، امان را به مقصد تل‌آویو ترک کرد تا پیام مسئولان اردن را به مقامات تل آویو ابلاغ کند . در همین حال یک مسئول بلند پایه اسرائیل اعلام کرد انتقاد های اردن علیه اسرائیل به تازگی بیشتر شده است .مسئول بلند پایه اسرائیل افزود مقامات اسرائیلی هنوز نمی دانند این انتقاد ها بیانگر سیاستداخلی اردن و یا سرآغازی برای قطع رابطه با اسرائیل در اعتراض به حوادث شهر بیت المقدس است .

مسئول اسرائیلی افزود رابطه اسرائیل با اردن اهمیت بسیار زیادی برای اسرائیل ها دارد.نمایندگان پارلمان اردن چهارشنبه گذشته اخراج سفیر اسرائیل از امان و بازگشت سفیر اردن از تل آویو را خواستار شدند .یکی از نمایندگان مجلس در جلسه چهارشنبه گذشته از دولت اردن خواست در اعتراض به محاصره مسجد الاقصی و یورش مداوم صهیونیست های افراطی به محوطه این مکان مقدس ، به دولت اسرائیل اعلان جنگ کند .

برچسب ها: انتقاد ، اردن ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار